vineri, 27 februarie 2009

Meci „fanatik” pe Aly Sami Yen

Nebunie în Turcia, unde fosta echipa a lui Hagi, Galatasaray Istanbul, a obţinut o calificare spectaculoasă în dauna francezilor de la Girondins de Bordeaux. Dupa 0-0 la Bordeaux, turcii plecau cu prima şansă însă trupa lui Blanc a început foarte decisă, în minutul 1 reuşind să deschidă scorul atunci când Bellion a marcat pentru francezi. Lupta şi dăruirea arhicunoscută a poporului turc a fost confirmată şi de această dată. După o bară şi o mare ocazie de gol, „Galata” a egalat în minutul 42, prin noul „copil teribil” al „semilunei”, Arda Turan, după un sut de la marginea careului. Atacurile echipei gazde au continuat iar australianul Harry Kewell a marcat probabil cel mai frumos gol al acestei ediţii de Cupă Uefa, printr-o ghiulea de la 25 de metrii în vinclu.
În repriza secundă, tot turcii au fost la cârma jocului iar golul înscris de acelaşi Arda, a venit conform cursului jocului. Sclipirile de pe Aly Samyen ale lui Cavenaghi şi Chamakh care au reuşit să restabilească egalitatea, înscriind în minutele 74 şi 76, au fost năruite de Sabri in minutul 94. În ultimele secvenţe, turcii au obţinut un corner. În urma acestei faze fixe mingea a fost respinsă în faţă de unde Sabri a şutat fară nicio speranţă pentru Rame. Golul izbăvitor a declanşat infernul pe întreg stadionul, calificarea celor din Istambul fiind meritată datorită dăruinţei extraordinare.


7 comentarii:

Anonim spunea...

Aseara am tinut cu Bordeaux...au avut ghinion mare cu fundasii dar si portarul prin plasament a luat golurile destul de usor...A fost un meci ca o finala...iti recomad daca ai timp sa cauti pe youtube, un filmulet cu un meci, Tenerife - Real Madrid 3-2...era ultima etapa de campionat ( in '92 sau '93 nu mai stiu exact ) si Barcelona juca cu Bilbao parca sau cu Betis...daca Real castiga lua titlul...au condus cu 2-0...iti inchipui nebunia :)

Nicu Lungu spunea...

am urmarit pe youtube clipul cu echipele in paralel...superb, chiar nu stiam de "isprava" asta. HAGI si Stoichkov erau expoentiali pt real si barca(au si marcat in ultima etapa)...impresionant, mai rar se vede asa ceva
PS: l-am vazut in final la clip pe Rocha, imi parea rau de el

Anonim spunea...

Iti spun cu cea mai mare sinceritate ca il apreziec foarte mult pe Hagi si am un respect deosebit ( sunt si stelist, dar inainte de toate sunt roman ), dar in treaba aia am tinut cu Barcelona...eu tin cu ei de cand am invatat sa apreciez fotbalul-specacol...la fel si cu Liverpool

Anonim spunea...

Am vrut sa zic "apreciez" :(

Nicu Lungu spunea...

super tare :) cu aceleasi echipe tin si eu:)) am fost super fericit miercuri cand a batut liverpool :P
si eu sunt STELIST (se si vede prin postari,cred) si de fiecare data cand il vedeam pe RADOI il asociam cu GERRARD :))

Anonim spunea...

Mi-ar placea o finala Barca-Liverpool...cu toate ca nu as vrea sa le vad una impotriva celeilalte.Oricum m-a enervat declaratia celor de la iREAL Madrid ca bat cu 5-1 !
Referitor la STEAUA...a jucat placut in seara asta, pacat ca au avut in fata un portar care m-a disperat. ii acord un plus si lui Banel pentru cateva faze geniale.

Nicu Lungu spunea...

sincer nu ma asteptam sa joace steaua asa de bn cu vaslui, dupa evolutia din meciurile din pregatiri... totusi e de regretat ce se intampla in ghencea :(